Tisdag

Har nyss kommit hem och fryser som en snöboll, ligger i sängen och försöker få upp värmen igen innan jag somnar. Har varit på stan med Tove och jag hittade två klänningar som jag köpte. Men jag har dock bestämt mig för att retunera den svarta klänningen jag köpte igår för att vara lite ekonomisk. Tove och jag mötte upp Sebastian i stan och åkte sedan hem till henne. Meningen var att vi skulle gå på bio alla tre eller fyra men Robin banga sen banga Tove så det blev bara jag och Sebastian. Vi såg Hannibal, usch den va inte så bra. Jag har aldrig varit mycket för skräckfilmer utan mer filmer som är självklara som man vet vad som kommer hända. Biosalongen var nästan tom de va vi två och två tjejer till som satt långt framme, hel skönt! Nej nu ska jag sova, ska upp imorgon för att jobba.

 tio                     28/2 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback