Sleeping beauty

Tjejmiddagen igår va jättemysigt, manda lagade all mat och den var verkligen jättegod. Tack så mycket! Vi åt, såg melodifestivalen och åt mera, sen for jag hem och sov. Har nog haft den bästa natten på länge, till skillnad från igår så har jag verkligen sovit 10 timmar utan att vakna, utan att någon väcker mig. Så utvilad som jag var gick jag upp och åt en god frukost, såg skid-vm med pappa. Med min nya energi och medans jag är på humöret att göra de så städade jag rummet, skruvade själv på mina nya ben till sängen. Tricky, men jag klarade det. Jag vädrade,dammsög och böt sängkläder i rummet. Nu ska snart hoppa in i duschen och göra en hårinpackning,ansiktsmask och kanske tigga om lite massage.

Kommentarer
Postat av: sara

jag kom

2007-02-12 @ 18:53:20
Postat av: Anonym

sara kommer jämt ;D

2007-02-12 @ 20:22:43
Postat av: sara

INTE JÄMT ;o

2007-02-13 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback