A cinderella story

Blev en kväll hemma hos amanda med några tjejor, vi såg dreamgirls och åt en massa,massa godis. Ska jag vara ärlig hängde jag inte med en sekund i hadlingen av dreamgirls, men jag ville vädigt gärna se den och nu har jag inte så mycket att säga om den men godiset var iallafall gott. Klädde verkligen inte på mig tillräckligt utan gick och frös påväg till och från bussen. Kom hem med sista bussen så jag skulle slippa ta den äckliga nattbussen och gå hundra år utomhus för att komma hem.

Vaknade tidigt och eftersom mamma och lillesyster är i dalarna och åker skidor och storesyster hade haft en utekväll och inte kommit hem gick jag upp och hade familjefrukost med pappa. Vi gjorde såndär egen god juice igen, väldigt nyttigt av oss. Vaknade ganska tidigt så jag har faktist hunnit med att se en film nu på morgonen, A cinderella story. Kan man annat än älska den filmen!?, Nej inte jag iallafall. Eftersom att jag är ledig HELA helgen, får jag se vad som händer idag. Imorgon är det iallafall shopping.

a cinderella story

Kommentarer
Postat av: tuttan

shopping med mig och robin :D

2007-02-24 @ 12:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback