Tisdag!

hey, riktigt dålig uppdatering igår men nu så! Vad kan man säga om igår? Den var ganska lugn eller skolan var seg och efter det bar det raka vägen av till jobbet. Och där stängde vi ju inte förrän 20.00 men det verkade ingen fatta så det var galet lungt.

Och idag har jag tagit en dag ledigt ifrån skolan, jag var alldeles för trött imorse och somnade bara om när väckarklockan hade ringt. Inte alls likt mig men jag hade väl bestämt mig redan igår att jag inte skulle gå till skolan. Nu ska jag försöka städa rummet och sedan dra vidare till jobbet, det kommer bli en till seg kväll där.

Kommentarer
Postat av: m

Duktigt av dig fall om du städade rummet för jag orkar bara inte ta tag röran här hemma. Det är AS jobbogt jö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback