Spice Girls

Vet ni? Jag har fastnat framför en dokumentär på fyran, den handlar nämligen om Spice Girls hur dom bildades och vad som händer nu. Riktigt grymt! Egentligen borde jag plugga men jag orkar inte just nu, så jag får ta tag i det när programmet är slut! Imorgon är det avslutning i skolan och prov dessutom men jag hoppas på att det kan bli roligt. Ända tråkiga är väl att jag fortfarande inte funnit en praktikplats och att min lärare kommer döda mig. Men jag får lösa det där! Det gör jag alltid!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag lovar, du får praktisera hos mig babe ;)

Postat av: Blixtenmcwessman

Nööööörd spice girls tönt!

å sköt skolan kvinna annars fladdrar du

2007-12-20 @ 22:48:53
Postat av: emlan

johanna:hahah jo personlig assistent då eller;)

Blixten: DU kommer fladdra!

2007-12-21 @ 21:30:29
URL: http://eml4n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback