shopping

Hallå hallå, har nyss tryckt i mig en god middag tillsammans med min syster. Och nu ska jag springa iväg till Tove för att spela Tv-spel. Det kommer bli grymt.

Annars så har dagen spenderats shoppandes med Robert.  Dagen började tidigt eftersom att det inte var våra bästa år på tv, varför är det inte det för? Jävla lov! Så vi åkte iväg till Kista och stirrade runt, åt och handlade. Eftersom att vi inte var riktigt nöjda drog vi vidare till stinsen en snabbis, där fann jag ett par vantar, ett par sånadär som jag har i rosa fast dom är vita. Jag har ju inte sett mina rosa på ett tag nu så det var nog lika bra och jag fyndade en rosa sjal där också. Efter stinsen bar det av till jakan där jag skulle handla en klocka, och det gjorde jag. Nu är jag lite trötter men det går nog över snart för nu ska jag fan äga på tv-spelet!  God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback