resume

hey, igår blev det förvånandsvärt inget bloggande alls och det kan ha berott på att jag tillbringade hela dagen med tove. Det var en lektions-dag i skolan och efter det drog vi en runda i jakan och jag köpte ett par fula skor för att sedan åka hem till tove och baka choklabollar, äta middag och chilla. Efter middagen fick vi besök och det bev tv-tönts-tisdag, roadtrip och övernattning hemma hos tutt. Riktigt roligt, men jag är trött som stryk för att jag höll mig vaken ganska bra.

Idag då?, idag har varit en vara-övertrött-dag. Ni vet sådär när man sovit alldeles för lite för sitt eget bästa och man blir alldeles flamsig så att man inte vet vart man ska ta vägen, så var jag idag. Jag vandrade hemåt vid halv sju tiden pigg som en nöt och fixade mig för att sedan åka direkt till skolan. Och nu är jag nyss hemkommern från skolan min.

Kommentarer
Postat av: Ricki

Det var väl onödigt att köpa fula skor. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback