Nytt år

Gott nytt år allesammans! Jag har precis sminkat mig och sitter nu i sängen och funderar på vad man ska klä på sig. Ska ju dra in till staden med Tove. Hoppas verkligen att jag hittar något till kvällen bara, annars blir det att dra hem och testa kläder!

Jag lyckades faktist somna igår när jag läste boken, precis som jag trodde. Jag måste verklien ta tag i det där och läsa den där boken från början till slut! Jag kan inte fortsätta i skolan såhär längre. Ett nyårslöfte kanske? Funderar på om jag ska publicera några nyårslöften så att jag kan titta tillbaka och skratta om ett år för att jag inte ens höll dem en vecka. Ja, så får det bli fast när jag kommer hem igen såklart.

Lycka till idag då!


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Gott Nytt ÅR!

Postat av: Sanna

gott nytt år! :)

2007-12-31 @ 11:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback