Lussekatt

Det är julmusik här hemma som dånar i högtalarna. Jag och min lillesyster har bakat lussekatter och hon har tillochmed gjort ett pepparkakshus. Very nice, jag har saknat julen och alla dess tillbehör. Egentligen var det pappa som drog igång allt vad julbak heter men sen for han och köpte en ny mobil som han har suttit och pillat på i timtal. Så det blev bara lillesyster och jag, några komplikationer stötte vi på påvägen som att jag glömde ösa i sockret, hade i alldeles för mycket deg i en bunke ( det höll på att åka ner i golvet all over again) men annars blev bullarna  fina. Och dagen har i helhet varit okej, det känns också jätteskönt att jag kan skriva in i kalendern julklappshandel på lördag. Yes, i like it!

Kommentarer
Postat av: maln

det blir på lördag, Johanna kunde inte på fredag för då ska hon på idol;P så du vet, sen får vi diskutera tiden senare haha;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback