Lördag

hey, jag kom nyss hem ifrån jobbet så nu är jag trött men jag blir nog pigg snart ska ni se. Natten gav mig inte mycket till sömn då jag mest låg och huttrade, frös alltså. Till slut orkade jag mig upp från sängen för att klä på mig mer innan jag fortsatte sova tills den hemska klockan ringde. Jag åkte till jakan en timma tidigare för att dra en fika(för min del frukost) med johanna. Idag lärde jag mig att man inte ska äta kladdkaka till frukost, då mår man mest illa och vill spy, men vad gör det?

Idag när jag hade stängt och sådär så stämde varken kassan eller mitt huvud. Så jag blev kvar längre än väntat och när jag skulle gå ut var dörrarna i centrum låsta. Jag hade inget passerkort på mig heller så jag var tvungen att larma av och springa in igen och när man gör de så går tydligen larmet så jag fick ringa min chef och berätta om tillställningen för henne. Allt löste sig som tur var och jag hann med bussen hem. Ikväll blir det bio med Robert, på falken faktist, det kan bli interessant.

Kommentarer
Postat av: ni vet vem

emeliiie du måste ringa mig sen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback