Köpafiskarochätaglassdag i skolan

hey, idag var det verkligen en rolig dag i skolan den började med sovmorgon och fortsatte med en tur till coop för att köpa glass och fiskar. Glass blev det ,dock inga fiskar för coop är alldeles för överskattat. Sen har vi bara hållt på med företaget och skrivit artiklar till tidningen. Jag är med i nöjesredaktionen och ska skriva om det allra saftigaste skvallret. Vi skrev klart en artikel idag, men våran lärare tyckte den var för saftig och att vi hängde ut människor, så den får icke publiceras. Nu är jag underbart hungrig och ska ner och tigga om middag!

Kommentarer
Postat av: alla vet vem

hahaha. vad fan skrev ni? :D

2007-12-06 @ 18:25:17
Postat av: m

haha det var riktigt smaskigt fakstisk tro mig;D haha

Postat av: emlan

haha hemlis:D

2007-12-06 @ 19:02:26
URL: http://eml4n.blogg.se
Postat av: det är ju jag ju

jävla nötter, berätta nu

2007-12-06 @ 19:58:01
URL: http://littlemissvixen.blogg.se
Postat av: Ricki

har aldrig vetat vem "ni vet vem" är..

2007-12-06 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback