Julstessad?

Sitter med hundra olika papper, block och min kära lilla data i sängen. Jag försöker nämligen plugga till provet imorgon men det blev alldeles för tråkigt så jag började tänka på julen och plockade fram almanackan. Det ångrar jag bittert nu. Jag försöker verklgen få ihop det där med tid, det går inte.
 
Jag MÅSTE handla julklappar nu ihelgen, eller på måndag kanske tisdag om jag kan komma tidigt ifrån skolan annars  så kanske jag kan komma lös sista torsdagen i skolan om vi inte har för mycket att göra. Så olikt mig att tänka framåt, jag planerar hör och häpna! Men det blir mysigt, tänkte åka in till stan på lördag oavsett om någon kan eller vill följa med. Jag behöver verkligen det, shoppa, äta gott och ta en fika.

Måste tänka på annat nu, det innebär tvtöntstisdag

Kommentarer
Postat av: malin

Jag tror jag kan följa med till stan på lördag bara inte för tidigt på morgonen;D haha så du vet iaf;)

Postat av: fnizzzzz

jjjjjag vill thihi :$

2007-12-05 @ 17:14:21
URL: http://littlemissvixen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback