Julafton, juldagen

Halli hallå, igår var det julafton! En lyckad sådan dessutom, dagen började med arbete men det gjorde faktist inte så mycket och sedan blev det bråttom hem till Kalle Anka. Och vet ni vad? Jag var den enda där, alla andra var sena eller okej pappa var också där. Men dom hann iallafall se hälften, mohahaha. Jag gick nog upp 5 kilo minst igår. Jag känner mig smällfet av all julmat och efterätten på det där.

Julklappasöppningen var väl som vanligt höjdpunkten på det hela. Mest blev det småsaker som underkläder, strumpor,lakan, pengar, presentkort, pyjamasar och sånt där som låg i mina paket. Det känns faktist riktigt bra med julafton, inga tårar fälldes dock blev jag lite trötter och somnade när alla andra spelade ett "man måste vara allmänbildad" spel.

Och vet ni vad jag gjorde idag? Jag drog en fika hemma hos malin med johanna och henne. Tutt kom över en kort stund så det var trevligt. Ikväll är jag nog den enda som sitter hemma då alla andra ska ut på krogen, skulle egentligen åkt på kalas hos min farbror men de sket sig. Jajaja, de löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback