Får en klippning av syster

Inatt har jag sovit ut,11 och en halv timma blev det. Och det märks, jag har svävat som på moln idag först var jag i skolan för en lektion då vi satt och skrev på en ny artikel om ännu ett känsligt ämne. Dock trodde våran lärare att detta skulle gå att publicera om han fick stryka endel saker. Men det var kul, synd bara att inte ens hälften befann sig i skolan. 

Efter skolan eller efter och efter jag skolkade ju, men bara en lektion. Men iallafall "efter" skolan reste jag och jossan kossan till stan för att göra ett nytt försök med julklapparna. Idag gick det faktist bättre än tidigare, men inte tillräckligt bra. Hittade klappar till mina systrar och pappa. Och för att fira att det bara är 2 veckor kvar till julafton köpte jag mig själv presenter. Ännu en batman t-shirt, en kjol med hänglisar som antagligen kommer flyga tillbaka inom snar framtid, ett par underbara ljusblå sockor, en annan t-shirt och en svart klänning. Det känns stabilt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback