Don't know what to do

Hey, sitter här och hetsäter av min chokladkalender. Jag är så nervös, har aldrig sett mig själv såhär faktist har ätit upp på ena kalendern ända fram till lucia. Tur att jag har två. Men iallafall så hörde top shop av sig till Malin om att vi sökt praktik där. Dom vill att malin ska vara i gallerian och jag i souk-gallerian och att vi ska höra av oss och gå på intervjuv innan vi får praktikplats där , om en jävla gratis arbetskraft! Jag ska alltså arbeta gratis i två månaders tid och vet inte om jag börjar ångra mig. Kanske inte går på den där intervjun och istället letar på annat håll. Jag kanske inte klarar av all stress trots allt inne i stan. Jävligt mycket snurrar i mitt huvud just nu och det är inte det enda.  

Kommentarer
Postat av: ni vet vem

ja vad är deras problem, liksom ni ska inte bli anställda utan jobba gratis :S palla intervju och allt annat dom redan "utsatt" er för. BAJS :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback