Det löser sig

Efter timmar i garderoben är jag nu näst intill färdig, har bara håret kvar att ordna. Och garderoben är något både jag och lillesyster måste ta tag i snarast, som vi har rivit och prövat kläder innan något dög.  Jag hittade en ful kjol som jag klädde på mig. Den får duga, det är ju trots allt inte världens viktigaste händelse.

Vid halv sex tror jag att jag trippar vidare till malin om jag är redo då såklart. Jag hittade ett konstigt blåmärke vid armbågen som jag inte har en aning om hur det har kommit, charmigt.

Jag har bestämt mig om mina nyårslöften eller nej nyårsmål måste jag nog kalla dom. Ett löfte är något så mycket mer. Men jag ska;

♥Bli bättre på attt säga ifrån, ett nej skadar sällan någon
♥Sköta skolan, det är ju trots allt bara en termin kvar
♥Stressa mindre och tro på mig själv
♥Ha ett jobb när sommaren är slut, att vara arbetslös är nog inte min grej
♥Göra 2008 till det bästa året någonsin


Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback