Vad är 98 timmar av mitt liv?

shoo brääää, jag är så nervös inför att  skolan börjar imorgon och jag ligger och funderar på vad jag ska klä på mig. Det ordnar sig väl. Imorgon blir nog en hektisk dag då den kommer att börja redan vid tio tiden med ett besök på skopunkten och förhoppningsvis IKEA, sedan direkt till frisören och efter det skoooolan vid ett. När vi slutat skolan, som vi förhoppningsvis gör tidigt, då ska jag fara in till staden med flickorna för en shoppingtur. Jag får se om jag finner någotnting över huvud taget. Sen ska jag möta tjejerna på jobbet och äta middag med dom. Morgondagen ser alltså fullproppad ut, hahah min kropp måste stressa mindre men äh skitsamma!

image188
Kolla där då, brittan har ingen peruk och jag håller fast vid att det är snyggare utan peruk! Skulle hon färga håret en aning och fixa med det skulle det ju vara snyggt!

Kommentarer
Postat av: Linn

svar: jaha, det är ju många som vill få tag på ett par av lack-tightsen:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback