Runt på stan!

hallå där, det känns som den här dagen har varit massvis med dagar, jag har hunnit med så mycket. Eller iallafall en hel del. Imorse for jag till arbetet och jobbade, visst tog det emot att åka dit i det här vädret, men vad skulle jag annars göra? Allt jag har velat de sista daarna är att åka ner till "nakenbadet", sola och bada! Men icke! Men iallafall, efter jobbet tog jag bussen hem och började steka men fort tröttnade jag på det och jag och syster bestämde oss att inhandla nya kläder till hennes arbetsinterjuv nästa vecka.

Trist, jag var också tvungen att följa med för att stirra på kläder. Hahaha oootuuur, först begav vi oss till skopunkten men inga shoppingfynd och sedan en snabbfika på donken där det var seeeeegt och vidare till kista, där det blev jag som handlade istället för hon. När vi var färdiga där begav vi oss till ikea för att införskaffa oss doftljus, jag köpte dom vanliga kladdkaka, kanelbulle och kolakaka eller vad den nu luktar och sen hittade jag nya lakrits ljus som jag var tvungen att testa. Roligt!

image170
Jag vill också steka i sooolen!, jag blir tookig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback