Prison break

Och åter igen har jag en skoldag avklarad vilket betyder en dag närmare studenten, men nu skiter jag i det och ska ta en dag i taget! YEAH! imorse hade jag en trevlig liten sovmorgon till klockan 10 som är min längsta sovmorgon på hela veckan tror jag nog. Skolan var seg idag med, vilken överaskning! När jag kom hem var jag helt slut och hoppae in i duschen för att värma mig ifrån denna kallhet! Jag vet att jag sagt att jag längtar till hösten men litegranna tar jag nog tillbaka det men inte helt. Nu ligger jag ihopkurad under täcket och kollar på sex and the city!

Jag måste ha prison break boxen säsong två som äntligen kommit ut på dvd. Jag ska för fan ha!

image191
Jag ser perfektion

Kommentarer
Postat av: tove

inte perfektion, HAN SKA VARA MED MIG!

2007-08-30 @ 20:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback