Jag missade tandläkartiden och nu skiter jag i vilket!

Bara för att dte var min sista dag blev det lite shopping på jobbet, men icke mycket! Det blev en kortare variant av en hoodtröja sisådär midjekort, grå och underbar. En lackäska, haha interessant val, får se hur allt annat matchar till, ett skärp, en sjal och två par knästrumopor, jag har redan börjat bygga upp ett förråd med knästrumpor inför vintern. Nu saknas bara ett par stövlar, jag såg de absolut perfekta stövlarna igår. Helt underbara! Men vet inte om jag har lust att lägga ut så mycket pengar för ett par stövlar. Annars har min dag varit underbar, jag slapp åka bussheletet hem för mami kom och hämtade mig. DAGENS LYCKA!



Jag tror tillochmed att jag kanske lägger ut en bild på allt senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback