jag borde.....

Hejsan allesammans, gårdagen bestod helt utan dator! Ett data fritt dygn har inte hänt på väldigt länge, ganska skönt kanske. Jag tillbringade istället dagen i skolan, på ikea och i kista. Jag kan väl säga att jag knappast inhandlde något mrkvärdig trots att jag hittade ett toalettbord på ikeas fyndhörna för mindre än halva priset som jag promt ville ha med mig hem men mamma vägrade och jag blev tjurig. Haha jag är så töntig.

Idag började dagen i skolan och jag var därav tvungen att gå upp 06.45!!!! Sick, dagen har verkligen varit deg och problem med salar och tröttheten bara fortsätter att ta över mig. Direkt efter skolan åkte jag och lillesyster hem till farmor och farfar på middag vilket var mycket trevligt. Imorgon har jag en pytteliten sovmorgon, lucky me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback