fake it until you make it

Nyss hemkommen ifrån första skoldagen, eller okej de var väl några timmar sedan jag kom hem men bättre sent än aldrig. Ja, vad ska jag säga om skolan förutom att den var inte som jag mindes den. Jag kan säga att jag tycker det är lättare att komma iväg till jobbet och jobba där jag verkligen gör någon nytta än att kliva upp på morgonen och gå iväg till skolan där jag sitter på en bänk utan att förstå någonting. Men jag vänjer mig nog snart. Jag tycker trots allt detta att det är oroväckande att jag ska ta studenten i vår, jag är verkligen inte mogen för något sådant! 

På min håltimma idag hann jag åka iväg till IKEA med Robin, då alla andra hade lektion. Jag inhandlade fler galjar och ett STORT vaniljljus. Nu börjar det bli mörkare och ljus gör tillvaron mindre dyster. YES! Vi tog en snabbfika och åkte tillbaka till skolan. Sedan jag kommit hem har jag varit alldeles för trött för att göra något!

image190

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback