En helg utan blogg

Ska jag be om ursäkt för dålig uppdatering? Det är ju mest mig själv jag skriver för och känner jag inte för de så är det ju bara så, eller äh jag be rom ursäkt iallafall, förlåt! Helgen har bestått av att icke gå första dagen till skolan då jag istället gick till frisören, åkte till stan och åt middag med kollegorna. Mycket trvigare än skolan. Men imorgon ska jag ju ändå dit.

I lördags blev det verkligen powershopping på morgonen med mamma och illesyster i kista vi hann vandra in på en affär och sedan var det dags att åka hem. Måste man tilbringa en så lång stund i EN affär!? hmm... Sen bar det av till johanna på kräftskiva med hennes familj och dess vänner. En mycket mysig och lyckad kväll, malin blev dyng och kunde knappt gå rakt hem! haha ´stackars malin att jag publicerar det här men hon läser ändå inte min blogg så hon kommer inte få reda på detta! mohaha, säg inte att jag sa något!

Idag har jag arbetat flitigt med mycket att göra och sedan svullat och sådär pågrund av att en viss lillesyster fyller 15 och får äntligen köra moped! Sjukt vad hon har tjatat om den där mopeden eller rättare sagt alla mopeder! Det kom en del gäster och sådär och nu är jag nyligen utkommen ur duschen och borde väl sova så att jag orkar upp imorgon inför den där skolan som jag fruktar att gå till!

image189
Hur kan jag hela tiden sträva efter perfektion när jag borde veta att det inte finns något sådant.

Kommentarer
Postat av: du vet vem

HAHAHA! alkis-malin :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback