En hel del om vädret

Äntligen är det fint väder och jag jobbar alla dessa JÄÄÄVLA dagar. Nu blir jag deprimerad påriktigt, hoppas bara att värmen håller i sig så att jag kan få lite sol på mig den här sommaren. Vill bli solbränd, brun, fin kalla de vafan du vill. jag vill ha fääärg.

Igår var jag på jobbet och såg alla komma in i shorts, kjolar och jävligt sommriga kläder. vädret kan inte varit annat än fint och de upptäckte jag även när jag skulle åka hem. Efter att ha hunnit hem sett en film och chillat galet så drog malin och jag ner och åt kinamat och skvallrade i viksjö. Sen hem till tutt  och det var där kvällen spenderades. Och nu är jag vaken igen och ska strax iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback