Du är som en färsk pizza..

Snart börjar skolan och det är verkligen SJUKT vad tiden går fort. Jag kommer ihåg när jag i sex års ålder lekte modevisning och trodde att jag va något. På fredag ska jag börja SISTA året på gymnastiet, nu är jag inte lika kaxig längre.Usch, jag är så nervös.

Något helt olikt mig har inträffat, jag rentav längtar till skolan, få tillbaka alla rutiner, träffa alla vänner och bara vara.
Jag längtar till hösten, något jag aldrig någonsin gjort förut, jag vill kunna gå omkring i stickade koftor och charmiga stövlar utan att se ut som att jag nyss kommit ifrån kylavdelningen på ICA men glömt att byta om. Börjar jag bli vuxen och utvecklas eller vad är det frågan om? Något som alltid varit det värsta jag evt är rent av helt okej i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback