Det är bara för barn dricka ingår!

Nyss hemkommen från IKEA och outlet, jag är 10 galjar, ett vaniljdoftande ljus, en nätkorg skit?, en lotion och en kokos doftande bodybutter rikare. Nu är jag mycket sugen på att köpa en ny säng och en massa ny inredning. Helt göra om i rummet! Eller ännu bättre flytta hemmifrån! Min syster har ju flyttat hem igen efter två år boende på internat, jag vande mi ganska snabbt att klara mig utan henne men nu när hon är hemma igen, det är  mycket svårare. Hon har hysteriskt börjat använda min tandkräm och dessutom min badrumshylla. Nu är jag trött på de och har därför gömt hennes tandborste. HAHA fan vad ond jag är!

image182
Vandring med stavar i dalarna denna sommar, dock står jag bakom kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback