Shoppa,shoppa,shoppa

Skolka är väl antagligen inte så bra, men ibland orkar man bara inte! Så istället for jag in för att gå på stan och shoppa. Malin och jag kom in ganska tidigt och kollade runt ganska länge innan någon hittade något. Men sen efter middagen small det till, vi hittade allt vi letat efter och lite till. Jag köpte två par skor, en kjol, ett halsband och en t-shirt. Nu är nästan pengarna slut igen. Det är farligt att ha pengar för mig, jag hatar det! Kan jag inte bara låta bli kanske?

När vi kommit hem ifrån vår tripp på stan så måste vi tyvärr fucking plugga, ett prov imorgon och alltid läser jag dagen innan. Aldrig har det hänt att jag slagit upp boken någon vecka innan eller så nej nej, vara i sista sekunden det är de enda ag är bra på och det är inte ens något positivt. Men plugga, nej de är ju inte de roligaste så vi började väl prata om en massa annat som inte hörde till. Till slut hamnade vi nere i köket ätandes, det ledde till vardagsrummet och tv:n, sen fick jag en massa tjat på mig så det ena leder till det andra och detta ledde till att vi stod i badrummet och jag med darrande hand klippte hennes hår lääääskigt! Men det ordnade sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback