Påskmiddag

Glad Påsk allihopa, jag har iallafall varit på påskmiddag hos kusinerna inne i stan idag. Ganska mysigt, fick då också ett till påskägg av farmor oh farfar. Vi spelade mariokart men jag var sämst, synd men jag var mest nybörjare så det är okej. Jag efterlyser någon som har super mario!, vill så gärna ha supermario-kväll. Jaja, när vi käkat färdigt och fikat åker vi hem och jag läser runt lite andra bloggar då jag ser att en har skrivit att det är filmen notebook på 2:an kvart över nio. FUCK klockan var då halv tio men jag sprang och satte på tv:n oc började titta. Blev fullkommligt kär i filmen och kunde inte hindra tårarna från att spruta i sista scenen. Nu är det väl snart läggdags, ska ju upp imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback