Onsdagens

Dagens låt: Mupparna med babapadi
Dagens dusch: Nej men snart
Dagens frisyr: Snedbena då jag är alldeles för trött på min raklugg
Dagens smink: Inget märkvärdigtDagens klädsel: Förklädesklänning, leggings och svarta ballerina
Dagens händelse: Shoppingsväng på stan
Dagens planer: Just nu är det väl sova
Dagens vill ha: Ipod shuffle med ingraverad text/namn
Dagens saknad: Pengar
Dagens drog: Utan tvekan donken
Dagens tråkigaste: Sista tio minutrarna på promenaden kändes som en evighet
Dagens finaste: att mina vänner är världsbäst men ibland gör dom mig orolig
Dagens dricka: Cola light
Dagens köp: Svart trench coat från hm's barnavdelning, ett riktigt kap!
Dagens mat: Pannkaka med grädde och sylt
Dagens mående: Kalas, som dagens väder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback