Nu jävlar, sa jag upp mig?

Vafan, har hänt? Jag tror jag har sagt upp mig. Eller vad hände? Mamma kom hem och vi pratade lite hon hade snackat med chefen som gör schemana och den här chefen vile då att jag skulle jobba på kungsholmen istället för på söder varannan lördag och då berättade mamma att jag har funderat på att sluta. Och nu när mamma berättade för mig var det verkligen som ett tecken det räcker fan med jobbet på gina, visst är det inte regelbundet men de är fan mycket bättre och roligare. Mamma skulle säga till chefen att jag ska sluta, så jag kan väl säga att jag har sagt upp mig eller? Oj, när kommer jag sluta gå dit då? Hur länge ska jag jobba kvar? Jag vet ingenting känner mig smått förvirrad men skönt ändå! Chock för alla närstående kan jag tänka mig?


Kommentarer
Postat av: Hej!

Jag fattar inte, har du sagt upp dig från gina nu?

2007-04-19 @ 18:54:36
Postat av: j

det är bra sötnos! du får inte jobba ihjäl dig. <3

2007-04-19 @ 21:48:23
Postat av: emlan

nepp sörru, bara babyplanet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback