Långfredag

Långfredagar är tråkiga, så långtråkiga vet aldrig vad jag ka göra känns som en ännu tråkigare söndag men iofs så är det ju skönt att slippa skoolan. Men idag så börjar dagen med en shoppingtripp till kista där jag hittar ett par skor, en ljusgultröjklänning med en rosett på och en svart klänning. jag måste sluta spendera pengar, månaden är ju inte ens nästan slut men de är mina pengar. Men iallafall så bar det av till IKEA för en snabb fika och ett varv där inne. Jag och lillesyster gick omkring och spenderade ännu mer av mina pengar men fint blev det i rummet iallafall. Jag fyndade sex stycken små speglar för bara en femma styck, ett nattduksbord för 120 kronor gardinstänger för bara 9 kronor styck och vita gardiner och juste det blev 15 nya galgar att hänga på min lilla hängare också och nu är mitt rum lite finare än innan.

Nu kom jag in från en promenad med T, det var kallt och blåste när vi skulle gå vid vattnet så vi gick uppför skidbacken istället och en annan väg. Vi fick helt enkelt ändra planerna helt. Men nu är jag iallafall hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback