Hjääälp

Nyligen hemkommen med en ny jacka i en påse, jag vet inte om jag var lyckligare när jag gick eller nu. Troligtvis innan för nu är jag så full av ångest då jag spenderade mina absolut sista pengar på den där jackan. Eller okej om man kan kalla 40 kronor en förmögenhet så har jag en förmögenhet att leva på i 14 dagar tills jag får min lön. Jaja men jag får nog disskutera saken med mamma när hon kommer hem ikväll.

Juste jag var på stan med lillesyster imorse för att leta efter jackan i beiget men hittade bara svart eller den hade bara kommit i svart ännu och personalen visste inte heller när den beiget skulle komma, ska jag ta och behålla den svarta eller ska jag vänta till den andra kommer. Men då kanske jag missar den och har ingen jacka. Eller ska jag bara vänta med och använda den men då kommer jag suktas efter att få använda den. Usch vilka problem jag kan skapa. Har bestämt med far att vi ska ta en promenad senare idag för att försöka få lite luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback