Fucking Torsdag

Torsdagar har alltid varit lite av en helvetesdag eller iallafall de här året, jag börjar tidigt och med en oiteressant lektion. Den är lång och slutar inte förrän fyra. Imorse va det extra jobbigt att komma upp jag vaknade inte ens av väckarklockan eller jo det gjorde jag ju men typ när den precis slutade. Det har aldrig hänt förut, trött var jag men fick ändå dra mig upp ur sängen, sminka mig och klä mig. Idag satte jag på mig en t-shirt, de ångrade jag så fort jag kom till skolan och satt på första lektionen. Så som en räddare i nöden kom R och jag lånade hans jacka, mycket vänligt så jag slapp visa armarna och frysa. Andra lektionen var lugn men vid den här tidpunkten hade tröttheten övergått till övertrött och jag kunde inte hantera mig, inte sitta stilla, inte ta det lugnt utan jag var bara allmänt jobbig. Men så iallafall så har det varit en dag med mycket håltimmar men ett hål gjorde jag väl själv genom att strunta i Svenskan där jag skulle spelat Benvolio(Romeos bästis) i Romeo och julia men istället för de så satt jag och pluggade till provet som var på lektionen efteråt men inte blev jag mycket bättre på det för att jag pluggade då. Jaja tur att jag inte kan få IG iallafall, pågrund av att provet var placerat på sista lektionen så slutade vi en stund tidigare och jag kom därför hem tidigt för att vara torsdag, ungefär runt halv fyra. Då kom jag hem och umgicks lite med far min, sen trampade syster in genom dörren och vi bestämde oss för att prova mina gamla kläder, riktigt roligt faktist. Nu är jag bara allmänt trött och vill helst av allt sova, imorgon ska jag upp tidigt för att gå på matten och dessutom ska jag åka ensam, kuuuul. FUCK! Det är stunder som dessa jag tackar mina föräldrar för Ipoden och aftonbladet för klick. Tack!

Kommentarer
Postat av: grodannisse

stackars dig som får vara ensam:( men du kan ju träffa de senare:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback