Fräädag men det känns som en torsdag

Denna dagen började med väckning av väckarklockan och inte kunde jag vakna fem minuter tidigare än den ringde ås att jag kunde dra mig, nej nej. Så iallafall här fanns inte tid till att lata, upp och hoppa på med sminket, frukost hann jag inte med och sedan bara springa iväg till bussen. Bussen var tråkig, på stationen köpte jag en klick som jag roande kunde läs på tåget, tiden gick där av snabbt och vi var framme i kungsängen på nolltid. Vädret gjorde mig trött och ledsen, när jag gick från bussen in till skolan grät jag, floder faktist men inte för att jag var ledsen utan för att det var kallt. Ett problem som jag har varje vinter. Men iallafall så tog jag och köpte frukost i kiosken och åt på matematik lektionen där vi håller på att repitera inför NP. Jag är så körd, det är hemskt, sommarskola här är jag. Men iallafall så fick vi en lång rast eller nej nu ljög jag den va inte ännu först hade vi klassråd där det var 4 elever och 2 lärare, vi disskuterade bion vi äntligen bokat och ska gå för att se på onsdag. Ska bli roligt, nästa projekt är att tjata till klassen att vi ska paddla kanot. Men iallafall så kom min håltimme nu och eftersom att vi inte hade  ngt att göra så KÖPTE vi en kortlek, stort av oss! På gymnastiken hoppade vi en stor trampolin, de var mycket spännande, sen spelade jag även lite badmington och lekte klockan med J och R. Efter skolan var slut var det dags att shoppa lite men eftersom min budget inte är allt för bra nu så kunde inte jag handla ngt men jag var ett bra smakråd till T och M.

M och jag fick för oss att baka muffins coh vi fr iväg för att köpa ingredienser och liknande sen började bakningen. Vem kunde tro att vi skulle stå och baka en fredagkväll?, nej inte många men de gjorde vi. Muffinsen blev iallafall äckliga, men dom var ju värda ett försök. Nu är jag hemma och är alldeles för trött.


Kommentarer
Postat av: grodannisse

choklad muffins :D:D? men äckliga muffin är gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback