Förälskad

När jag vaknade imorse var rullgardinerna fortfarande nerdragna så jag visste inte hur vädret såg ut där ute men hoppades verkligen så jag klädde mig efter hur jag trodde vädret var. Otur för mig, det var iiskall och jag frös men jag skulle ju inte vara ute så länge så det gjorde väl inte så mycket. Eftersom både T och jag skulle jobba idag tog vi samma buss men var alldeles för tidiga och bara för att jag hade ärenden på banken så gick vi dit och fick dom uträttade, fan vad vuxet! Nu hade vi ordnat de och T började alldeles strax så vi fick skiljas åt, jag hade lite mer tid att fördriva och gick därför in på HM, där va den, jag blev helt kär, det var en helt underbar trench coat. La undan den så den bara fanns i svart vilket iofs också va fint men ska åka någon annanstans och kolla på den beiga. Åååh, vad lycklig jag blir när dagen börjar sådär. Men nu var jag ju tvungen att bege mig till jobbet, kan ju inte komma försent för att jag står och kollar på kläder. Väl där så mötte jag våran nya praktikant som hade ett bekant ansikte, mycket trevligt. Usch det var alldeles för lite folk, jag får såhär att det bara kliar i fingrarna för jag vill ha något att göra men de mesta som jag kom på fick jag inte göra för då skulle inte praktikanterna ha något att göra så det kändes tufft. Usch vad dagen kan gå långsamt men tillsist slutade jag och fick komma hem. När jag varit hemma och ätit middag och  vilat blir jag bjuden till T, värsta inbjudningkortet och grejer okej inte riktigt så var det väl. Men där var dessutom M, vi pratade, umgck, lyssnade på en massa gamla låtar och skrattade. Jag älskar dom där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback