Fiskplåster

Middagen hos farmor och farfar blev som väntat väldigt övermättande hur kan farmor rent logiskt sett tro att jag ska klämma i mig förrätt, varmrätt och dessutom en efterätt som bestod av brownie, cheesecake, glass, jordgubbar, kakor m.m. Och emellan allting vill hon att jag ska trycka i mig ost och kex, den kvinnan är galen men otroligt omtänksam. Jag fick med mig en matlåda tills imorgon så jag slipper käka ute. Men iallafall jag rullade ut i bilen av mättnad och åkte sedan hem. Väl hemma pratade jag med T och vi bestämde oss för att ta en promenad, det blev det vanliga turen men det var lite kallt idag. Visst det var inte blåsigt kallt utan mest kallt i luften det har ju trots allt snöat idag (helt fucking otroligt). Sedan gick vi hem till henne och pratade lite, imorgon blir ´det upp till jobbet och ska innan det försöka hinna med en tur till banken.

Jag duschade nyss och jag lyckades med det omöjliga, jag skar mig med rakhyveln så att en liten del av lillnageln försvann. Det är världens minsta sår men blodet vägrade sluta komma,  till sist hittade jag et plåster med en massa fiskar på som fick stoppa blodet.


Kommentarer
Postat av: grodannisse

Din farmor göder dig till en stor tjock kvinna:D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback