Faaan!

Jag fick min mobil igår, HAHAHAH usch den va ju så ful! Inte alls så gullig som på bilden. Den är mer röd än vad den är rosa jag hade förväntat mig en ljusrosa söt men dålig mobil. Nu har jag en som är både ful och dålig öm nej de gör mig inte lycklig. Men vafan jag får göra det bästa av situationen.

Jaja, vad har hänt under min dag då? jo jag gick upp svintidigt för att komma i tid till skolan, hey vad gör jag inte för att sköta skolan? men iallafall så fick vi skjuts av T:s bror. Skolan sög, vi fick skriva kostdagbok och se hur många kalorier, hur mycket fett och sådär man ätit på en dag. Höm är det ens värt att berätta att på min födesledag åt jag alldelles för många kalorier? Way to many! Men inte fyller jag väl år fler gånger än en på ett år, så det gör inget. Idag har det varit mycket snack om studenten bland oss och vi har börjat planera, men de är ju ändå ett och etthalvt år kvar så dom planerna kan ju spricka. Hade en himlans lång dag men hann lämna in långläxan i matten och imorgon är det endast en snabbis i skolan som gäller, i like!

Ikväll börjar Ugly betty och sen är det som vanligt Desperate Houswives och då blir det glass,hallon och chokladsås till!
DHW

Kommentarer
Postat av: grodannisse

HAHA din tjockis:D

Postat av: ricki

en snabbis i skolan? :O ;)

2007-04-17 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback