En tjock jag vill ha stora tuttar dag!

Jag har tröttnat litegranna på bloggen men har beslutat mig för att inte sluta, jag ligger nog bara i en svacka, snart är jag back on track igen! Idag va de pyttelite sovmorgon och sen bar det av med bussen till skolan. Jag träffade T och M vid bussen, vi tajmade perfekt tåget och väl vid K-station trädde latheten fram i oss och vi satte oss och väntade på en buss som gick 20 minuter senare. Tralala vi satt och tittade på alla människor som kom och gick, en tjej som fotograferade och en som inte kunde svenska. Man ser så otroligt mycket olika människor på en allmän plats, mycket interessant start på dagen. Vi tog iallafall bussen som gick tjugo minuter senare och kom visserligen försent men vi smög visst in och satte oss. Sådär går det när man är lat på morgonkvisten och inte vill vistas ute i det hemska vädret, men det tycker jag iallafall att jag kan förtjäna. I skolan flöt dagen på och man kan nästan säga att jag struntade i första lektionen eller jag var ju där men jag gjorde absolut ingenting, inte bra! Men jag får nog ta igen de imorgon. Istället gick vi till matsalen och åt och sen spelade vi kort, så kom R som inte ätit då fick jag gå dit igen. Tog en snabb tur till bilen, fixade håret och sen en snabb tur till kiosken. ÅÅÅH Det var de enda jag åt från kiosken idag två smååå godisar dom var mycket små. Jag var jättestolt när jag kom hem men vafan nej nej inte kan jag hålla mig och få vara lycklig länge.

Jag trycker i mig glass, sen en halv bulle. Var det inte jag som ville gå ner i vikt? AAAHH jag blir galen kan inte mina sockersugsvampar i magen bara försvinna? Men iallafall så kan jag bara inte sluta äta utan måste fixa en balanserad kost, jag har lyckats få ett tips att varje gång jag blir sugen på något sött ska jag äta en liten bit päron. Men päron, det är inte de jag vill äta när det enda jag vill är att sitta med en fet kladdkaka eller kanske chokladkaka i knät. Jag är så svag, choklad en jobbig last i mitt liv. Skulle jag inte bara kunna hata choklad, tycka att det var äckligt, ha ett dåligt minne och inte vilja äta det någon mer gång? JÄVLA FETTTO, det är vad jag är!

När jag tjockat mig var det dags för litre skolarbete, har ju trots allt ett psykologiprov imorgon som är ganska viktigt för mitt betyg kan jag tänka mig. Pluggandet gick iallafall skit och jag förstod inte ens hälften men de får lösa sig imorgon, det gör de alltid. Men humöret steg och jag fick en massa överskottsenergi det blev dans i köket med lillesyster och pappa. Vi buggade och svängde våra lurviga bäst vi kunde. På tv kom outsiders som bara gör mig mer sugen på att bli arton! Nu måste jag ju hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback