Dagens lista

Dagens låt: Mika- Big girl(you are beautiful)
Dagens dusch: Mitt på dagen, väldigt ovanligt men det var så de var vid 14.30 kanskeDagens frisyr: Uppsatt i klämma då håret annars varit kaos
Dagens smink: På förmiddagen endast mascara, för solen trivs inte med en massa foundation men på eftermiddagen efter duschen åkte allt smink på.
Dagens klädsel: Förmiddag: Gul rosett tröja, vita leggings. Eftermiddag: Förklädesklänning, svarta leggings, vit underklänning. Just nu: Pyjamas
Dagens händelse: Skavsår på ICA innebär att med en sko i ena handen och två matkassar i andra handen försöka ta sig förbi hela parkeringen utan att trampa på grus.Kan det ens sluta lyckligt?
Dagens planer: .Sova ruset av mig tills jag vaknar och är pigg
Dagens vill ha: Absolut dom underbara ballerinaskorna med jordgubbar på ifrån ASOS.
Dagens saknad: Att veta vad jag ska önska mig till min födelsedag.
Dagens drog: Godis, jag kan inte låta bli när jag fått påskägg (iofs inte annars heller).
Dagens tråkigaste: Att få skavsår så fort man köper nya skor, jag behöver bara titta på dom.
Dagens finaste: F.O.U, förortsungar ett måste för alla helt underbar.image90
Dagens måste:
choklad, choklad i mängder. Jag blir tokig utan.
Dagens dricka: För första gången Coca cola Zero, helt okej faktist men jag föredrar lighten.
Dagens köp: En dove ansiktskräm med lätt BUS-effekt.
Dagens mat: Grekiskt med släkten.
Dagens sjuka: Jag åkte moppe med lillesyster idag i enbart kortärmad klänning och korta leggings, ja det var svinkallt. Konstigt att jag inte är förkyld ännu.
Dagens kärlek: Till mormor som lovat att hjälpa mig sy upp en kjol som är för lång.
Dagens mående: Kalas, solen sken ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback