Dagen efter

Igår var jag på jakt och krigade för att köpa blommor till johanna på dagen då hon hade 18-års fest på kvällen. Kvällen blev lyckad och det brjade med grillning och lite jello shots, stört konstig konsistens. Men de var iallafall gott. Det slutade iallafall att vi hann med sista bussen hem, väldigt skönt då jag var oerhört trött. Idag har jag vaknat tidigt, varit ute på en promenad och hamnat i skogen med en gubbe,tant och en annan hund som ville att vi skulle följa med på deras promenad och se blev det. Vet fan inte vad som händer nu men jag är sugen på kladdkaka iallafall.


Kommentarer
Postat av: Tove

sjukt skumma människor! hade aldrig vågat gå in med dem om inte du var med ;)

2007-04-22 @ 16:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback