Brownie

Om sovmorgon var en vana. Idag började jag tidigt men kunde ändå gå upp en kvart senare för att T:s bror skjutsade oss till skolan. Det var väldigt snällt, vi kom till skolan och hade företagsekonomi, bokföring är verkligen inte min grej men jag försökte och hade alla rätt ändå. Sen var det dags för arbetsmiljö då vi talar om kost, påtal om det är de något som måste ändras. Men usch jag kan inte vara utan godis, jag mår inte bra utan sötsaker men jag försöker. Varje dag är en kamp, har endast tryckt i mig en mc flurry och en cola light som innehöll socker. Men iallafall nu hade vi lunch, jag hatar skolmat men åt väl ändå. Kastade lite vatten på R men fick mer tillbaka, nu var jag blöt och jag kastade igen men bara litegranna. Sen åkte vi hem till R, rastade hans hund och träffade grannens hund också. Hans hund är så glad och söt jag älskar den. Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade provet som jag pluggade till igår, mjaaa de var alldeles för svårt och jag klarade verkligen inte av det. Fick tillbaka stirrningen vi gjortde i psykologin fick ett VG minus, helt otroligt alldeles för lycklig.

Efter skolan åkte jag till lilla tippen med pappa för att slänga en massa skräp och sedan ner till ICA för att handla middag. Till min förtvivlan upptäckte jag när jag skulle köpa korv i fiket på ica att dom har bytt ut mina favorit brownies och efter när jag haft ett lugnt och sansat samtal med kvinnan som jobbar i fiket så berättade hon att dom här var mycket godare fastän att dom såg äckliga ut. Nu är det ännu en sak jag måste testa, otuuur!

Juste, M är nu hemma ifrån sjukhuset och mår förhoppningsvis lite bättre.


Kommentarer
Postat av: jojjo

vem stirrade du på? :D

2007-04-04 @ 11:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback