Är det måndag?

image88
Pratade nyss med M , det känns hemskt hon låter så liten och ensam där borta,
Hoppas hon får åka hem imorgon annars ska jag ta mig dit och hälsa på.
Jag saknar henne och vill inte att hon ska vara där eller jo klart jag vill på ett sätt så att hon blir frisk för alltid men jag vill att hon ska komma hem och inte må dåligt.


Dagens bästa: Värmen och glass
Dagens Sämsta: Jag vill att M ska bli frisk och komma hem
Dagens jobbigaste: Att försöka bli av med sockersuget är inte det lättaste. (kan tänka mig hur rökare har det att sluta röka)
Dagens måste göras: Plugga till ett handels prov , städa rummet(kommer aldrig orka med det idag)
Dagens köp: Ja det blev väl en glass och en cola light då, det är ekonomiskt att inte ta med alla pengar och dessutom har jag börjat lämna väskan hemma för att mina axlar förtjänar det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vad söt! :)

2007-04-02 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback