19298 steg senare

... ja det är så många steg jag gått idag, jag är riktigt imponerad av mig själv och ångesten har gått bort. Nu njuter jag bara av min nya jacka. Pappa och jag var ju ute på en promenad, det blev en riktigt lång en. Vi gick hela vägen upp för skidbacken ja ända upp till toppen sen fortsatte vi i 1 timme och 40 minuter promenaden gick en väldigt stor omväg till farmor och farfar som bjöd på middag. När jag kom hem så pratade jag med mamma om jackan och hon bara älskade den och vi bestämde att jag skulle behålla den fast jag nämnde iofs inget om min dåliga ekonomi men det behövdes inte. Hon gillade den så mycket så att hon ska köpa en likadan fast den beiga när den kommer så vi kan använda varandras. Fan vad jag tycker om att kunna ha mammas kläder. Nu är det nya avsnitt av room service iallafall, med martin stenmarck dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback