Smått deprimerad

Ja, dagen började ju bra, sov tills jag fick ett sms av johanna som var ivrig på att åka in till stan och shoppa. Vi behövde dock vänta på att Tove och Malin skulle bli färdiga också. Planen var att kika i några affärer och fika. Som vanligt när vi säger att vi ska fika blir vi hungriga och går till donken och blir tjocka istället. Skulle köpa mig ett vitt linne och ta ut pengar så jag skulle kunna fika men alla pengar var nästan slut, jag vet inte varför men de kom som en chock. Visst jag vet att jag har shoppat men jag trodde inte jag hade köpt SÅ mycket saker. Men men sånt är livet och nu får jag leva på matlåda resten av månaden så att jag har råd att köpa julklappar.

Gårdagens kväll var ju ganska mysig, var ju på julgalan i nacka strand.Uppträdandena var underbara. Christian Walz som en ängel från himlen! DÖÖÖ SNYGG!Maten var okej, inget mera. sällskapet var jättetrevligt. Dock inte alla äckliga gubbar som var fulla. Var så himla trött, kom hem med sista tåget och tog en taxi ifrån stationen. Så skönt!

Christian Walz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback