Kontrakt!

Idag har jag varit på praktiken till klockan sex skulle egentligen ha slutat en timme tidigare men de två sista timmarna blev vanligt arbete istället. Jag fick skriva på ett kontrakt och grejer. LÄSKIGT! Men det gick iallafall bra. Handlade fler julklappar till mig själv idag. Köpte lite underkläder, det är ALLTID bra att ha! Men när sa jag brja ödsla pengar på andra. Måste verkligen börja julhandla snart! Jag har bara köpt julklappar till mig själv liksom. Hur bra är det? Anyway, efter jobbet åkte Malin och jag och solade. Klantig som hon är missade hon bussen jag satt på! OTUUR! Men dit kom vi tillslut iallafall. Nu ska jag väl bara sitta hemma hela kvällen, ska upp tidigt för att jobba. SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback