Alldeles för liten.


Både igår och idag har jag jobbat på rean och måste därför ha på mig en Gina-tröja. Den är alldeles för liten, jag har alltid S i kläder men den här t-shirten är jättekort, måste gå och dra i den all the time. Jobbade över en och en halv timme efter stängning för att städa efter alla kunder.  Jag har förövrigt fortfarande inte listat ut vad jag ska ha på mig på nyår, men om jag kan ta ledigt på lördag så tänkte jag åka in till stan för att leta klänning eller efter ngt annat.
Arbetskläder

Kommentarer
Postat av: tuttan

du är så sjukt sexig i din tröja ;D

2006-12-29 @ 17:58:30
Postat av: emlan

HAHAja, jag är ju nästan det!

Postat av: hemlig beundrare

håller med tuttan!

2007-01-01 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback